avşa otel

Avşa Adası

Avşa Otel

Selam Avşa Adası Sakinleri. bir yazıya başlarken yada bir konuşmaya başlarken neden bilmem nerenin sakinleri deninlir hep merak etmişimdir.  hangi anlamda sakinleri denilir anlamadım. avşa adası sakinleri nedir amk. neden kimse çıkıpta avşa adası yaramazları, yada avşa adası götverenleri demezler anlamadım gitti.

Bu kadar saçmalık yeter avşa adası otel sakinleri =)

Fark ettiniz mi bilmiyorum ama yazma hevesim kalmadı amk, lan neydi eskiden öyle günde 4-5 post yazardık. avşa otel dir avşa adası otel miş anahtar kelimeleri sikipatardım o derece kullanırdım.  ama şimdi bi avşa otel yazıcam diye kendimi nasıl kasıyorum bilemezsiniz.

“bu yazımda resim kullanmıyım diyorum millet valla pek halim yok”, dicem  ama kırmak istemiyorum sizi. o yüzden size öyle bi resim  vericem ki, aklınız gider anasını satıyım. manzaranın kıralı burda millet.

Avşa Adası otel

avşa otel

Facebookta avşa ile ilgili sayfalardan birinde buldum. fotoğrafın author’u ise Murat Bal Adlı bir kişi. makinasına sağlık çok güzel çekmiş arkadaş.

1 comments on “Avşa Adası

Yorum bırakın